Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

„Język współczesnego ucznia, a język fizyki w nauczaniu tego przedmiotu w szkole podstawowej''.

 

Serdecznie zapraszamy nauczycieli fizyki powiatu bolesławieckiego na bezpłatne szkolenie pt. „Język współczesnego ucznia, a język fizyki w nauczaniu tego przedmiotu w szkole podstawowej", które odbędzie się 19.05.2023 r. w godzinach 13:00 - 15:00 w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr w Bolesławcu, ul. H. i W. Tyrankiewiczów 11.

W programie szkolenia m.in.:
•    Warsztaty z wykorzystaniem podręcznika "Sposób na fizykę" WSiPu,
•    Wprowadzenie w problematykę języka fizyki i jego cech,
•    Prezentacja cyklu wydawniczego "Sposób na fizykę" WSiPu,
•    Przykładowe działania z podręcznikiem, zeszytem ćwiczeń oraz zbiorem zadań,
•    Sesja pytań i odpowiedzi.

Prowadzący - dr Tomasz Greczyło, prof. UWr – dydaktyk, praktyk. Od 18 lat łączy obowiązki nauczyciela akademickiego z pracą w szkołach różnych etapów edukacyjnych. Pełnomocnik Dziekana ds. praktyk pedagogicznych oraz współpracy ze szkołami w Zakładzie Nauczania Fizyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Współautor aktualnej podstawy programowej fizyki w szkole podstawowej, współorganizator projektów edukacyjnych,  konferencji i warsztatów dla nauczycieli. Autor i współautor wielu publikacji naukowych oraz dydaktycznych, m.in. dotyczących wdrażania nowej podstawy programowej oraz scenariuszy lekcji dla szkół podstawowych. Prowadzi bloga: warsztatpracynauczycieli.blogspot.com.

 

Zgłoszenie na szkolenie dostępne w sekretariatach szkół.

Data dodania: 2023-05-09 10:28:21
Data edycji: 2023-05-09 10:29:44
Ilość wyświetleń: 220

“W pracy nauczyciela uczenie się jest  równie ważne jak uczenie innych”

Cytat
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej