Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Wyniki Bolesławieckiego Konkursu Matematycznego BOLUŚ dla klas IV

W etapie szkolnym wzięło udział  227 uczniów z 26 szkół podstawowych. Do etapu powiatowego zakwalifikowano 42 uczniów z 26 szkół podstawowych powiatu bolesławieckiego.

W etapie powiatowym, który odbył się 30.03.2023 r.  wzięło udział 40 uczniów z 25 szkół podstawowych powiatu bolesławieckiego.

Komisja na posiedzeniu w dniu 13.04.2023 r. dokonała oceny prac uczniów zakwalifikowanych do etapu powiatowego konkursu i wyłoniła 11 laureatów z największą ilością punktów.

 

L.p.

Imię i nazwisko ucznia

Szkoła

Liczba punktów

Miejsce

1.

Filip Solawa

Szkoła Podstawowa nr 5 w Bolesławcu

29

I

2.

Kinga Paszkiewicz

Szkoła Podstawowa w Świętoszowie

29

I

3.

Milena Gładysz

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach

22

II

4.

Martyna Zamojska

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ocicach

21

III

5.

Antoni Bulsza

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Iwinach

20

IV

6.

Antoni Wasilewski

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bożejowicach

19

V

7.

Natasza Matysiak

Zespół Szkół w Osiecznicy

18

VI

8.

Dominika Troszczak

Publiczna Szkoła Podstawowa w Warcie Bolesławieckiej

17

VII

9.

Julia Przedwojska

Zespół Szkół w Osiecznicy

17

VII

10.

Nicola Becla

Szkoła Podstawowa w Tomisławiu

17

VII

11.

Julia Piotrowska

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kruszynie

17

VII

 

Dziękujemy Dyrekcji Szkoły Podstawowej nr 4 w Bolesławcu oraz nauczycielom za pomoc przy organizacji konkursu.

Serdecznie gratulujemy laureatom, ich rodzicom oraz opiekunom.

Data dodania: 2023-04-18 13:07:33
Data edycji: 2023-04-18 14:28:59
Ilość wyświetleń: 575

“W pracy nauczyciela uczenie się jest  równie ważne jak uczenie innych”

Cytat
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej